procedura zamówienia

 

Krok 1: Przesłanie na adres biuro@wordactive.pl dokumentu do tłumaczenia wraz z informacją na temat dodatkowych wymagań (np. terminu, pominięcia części tekstu, preferencji US English / British English, itp.). Informację zwrotną określającą koszt tłumaczenia oraz przewidywany termin ukończenia tekstu prześlemy Państwu mailem zwrotnym w przeciągu dwóch godzin (w godzinach pracy Biura: poniedziałek – piątek, 8.00- 20.00) lub w najbliższym możliwym terminie (poza godzinami pracy Biura).

Krok 2: Po zaakceptowaniu wyceny Klient przesyła email potwierdzający złożenie zamówienia. Z chwilą otrzymania potwierdzenia, uruchamiana jest procedura tłumaczeniowa.

Wyłącznie przy pierwszym kontakcie z nowym Klientem i jedynie w przypadku zleceń przekraczających 20 stron rozliczeniowych, WordActive zastrzega sobie prawo do pobrania zaliczki wysokości 20% kwoty wyceny.

Krok 3: Po ukończeniu tłumaczenia tekst przesyłany jest do Klienta w formie elektronicznej wraz z fakturą w formacie PDF (w przypadku tłumaczeń uwierzytelnionych i na specjalne życzenie Klienta możliwy jest odbiór oryginału tłumaczenia i/lub faktury w formie papierowej osobiście bądź za pośrednictwem listu poleconego/poczty kurierskiej). Klient dokonuje płatności w terminie 14 dni od daty przesłania ukończonego tłumaczenia.

Zlecenie tłumaczenia po godzinie 15:00 równoznaczne jest ze złożeniem zamówienia w kolejnym dniu roboczym.

PowrótWycena